№2 (22) 2014 р.
Демографія та соціальна економіка, 2014, 2(22):123-134
doi: https://doi.org/10.15407/dse2014.02.123
Катаржина Боченська-Влостовська
д-р гуманіт. наук, проректор з навчальної роботи, дир. Інституту соціальних наук, доц. Університету Варшавського ім. Марії Склодовської-Кюрі Варшава, Мазовецький район, Польща Університет Варшавський ім. Марії Склодовської-Кюрі,
Анна Боченська-Брандт
магістр журн-ки та соц. зв’язків, диплом спеціаліста з трудотерапії, викл. менедж. охорони здоров’я, Університет прикладних наук, Гамельн, Німеччина Дир. з трудотерапії, професійно-технічний навчальний заклад доктора В. Бліндоу, Штадтхаген, Німеччина
КОМПЕТЕНТНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ НА РИНКУ ПРАЦІ У СТАРІЮЧОМУ СУСПІЛЬСТВІ У ПОЛЬЩІ ТА НІМЕЧЧИНІ
Розділ: Ринок праці та соціально-трудові відносини.
Мова статті: німецька
Анотація: Мета цієї статті полягає в спробі відповісти на питання, чи вдається у старіючому суспільстві, яке все ще активно залучене до ринку праці, уповільнити процес старіння знань і адаптуватися до
мінливих очікувань на ринку праці. Європа приділяє дедалі більше уваги проблемам старіння населення і пов’язаним з цим процесом змінам, не тільки на демографічному, а й на духовному рівнях. Польща і Німеччина подібні за деякими демографічними тенденціями, тому було здійснено порівняльний аналіз цих двох країн. Презентація проблеми ґрунтується на аналізі документів, літератури з різних джерел, наукових дослідженнях в галузі використання нових технологій.
Ключові слова: безперервна освіта, нові технології, освіта, андрагогика, компетенції персоналу, старіння населення.
Література:
1. Peter Bofinger , Lars P., Feld Wolfgang, Franz Christoph, M. Schmidt, Beatrice Weder di Maur, 2011, Herausforderungen des demografischen Wandels. Abgerufen unter http://www.sachverstaendigenrat-wirtschaft.de/fileadmin/dateiablage/Expertisen/2011/expertise_2011-demografischer-wandel.pdf
2. Matthias Eisenmenger, Olga Potzsch und Bettina Sommer , 2006, Bevolkerung Deutschlands bis 2050, 11. Koordinierte Bevцlkerungsvorausberechnung, Presseexemplar.
3. Schwentker Bjуrn, 2008, Okonomen und Soziologen untersuchen, warum sich Frauen in Deutschland nicht цfter fьrs Kinderkriegen entscheiden, Demografie spezial.
4. Jurgen Habermas, 1989,The Structural Transformation of the Public Sphere, An Inquiry into a Category of , Bourgeois Society. Abgerufen unter https://pius.info/archiv-news/717-aktuell/4689-geburtenrate-sinkt-weiter
5. NN, Novemeber, 2010. Abgerufen unter https://pius.info/archiv-news/717-aktuell/4689-geburtenrate-sinkt-weiter
6. Malgorzata Budzynska, 2013, Koncepcja ksztalcenia ustawicznego w UniiEuropejskiej jako jeden ze sposobЫw realizacji Strategii Lizbonskiej, ze szczegЫlnym uwzglednieniem Polski. Abgerufen unter http://www.lifelong-learning.pl/unia/9.pdf
7. Demographischer Wandel in Deutschland, 2011. Abgerufen unter http://www.sentiso.de/information-en/29-demographischer-wandel
8. Budzynska, Malgorzata, 2014, Koncepcja ksztalcenia ustawicznego w Unii Europejskiej jako jeden. Abgerufen unter http://www.sachverstaendigenrat-wirtschaft.de/fileadmin/dateiablage/Expertisen/20-11/expertise_2011-demografischer-wandel.pdf
9. Solak, Anna 2013, Oczekiwania kompetencyjne pracodawcуw wobec pracownikуw. Abgerufen unter http://rynekpracy.pl/artykul.php/wpis.732
10. Marcin Swiejkowski, 2013, Kompetencje przyszlosci. 5 umiejetnosci niezbednych w 2020 roku. Abgerufen unter http://youngpro.pl/artykuly/bazawiedzy/kompetencje-przyszlosci-5-umiejetnosci-niezbednych-w-2020-roku
11. Arak Piotr, 2011, Komptencje przyszlosci. Abgerufen unter http://www.obserwatorfinansowy.pl/tematyka/makroekonomia/kompetencje-przyszlosci/
» pdf