-

ua ru en


№2 (12) 2009 р.

Демографія та соціальна економіка, 2009, 2(12):114-122
doi: https://doi.org/10.15407/dse2009.02.114
УДК 316.66:323.326(477)

М.І. МУРАШКО,

кандидат економічних наук, доцент, директор Чернігівського інституту МАУП

КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ
Розділ: СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗВИТОК
Мова статті: українська
Анотація: В статті розглядаються питання формування концепції соціальної відповідальності бізнесу. Здійснено аналіз сучасної моделі соціальної відповідальності бізнесу в Україні, наведені результати соціологічних досліджень з визначеної тематики, запропоновано шляхи становлення національної моделі корпоративної соціальної відповідальності, а також типологію соціальних інвестицій в Україні на рівні держави і регіонів.
Ключові слова: корпоративна соціальна відповідальність; корпоративні форми; інтелектуалізація; господарчі суб’єкти.
Література:
1. Україна як соціальна держава: гасло для політичної конкуренції чи шлях до солідаризації суспільства? – За загальною редакцією д.держ. упр. В.Є.Воротіна. – К.: НІСД, 2008.– 42 с.
2. Посібник із КСВ. Базова інформація з корпоративної соціальної відповідальності /Кол. автор.: Лазоренко О., Колишко Р., та ін. – К.: Видавництво «Енергія», 2008 – 96 с
. 3. Вісник доктрини приватної ініціативи / Соціальна відповідальність бізнесу в Україні. М.Стародубська. – К., УНЦПД, 2005. – 40с.
4. Бутко М., Мурашко М. Інтелектуальний потенціал та національні аспекти його капіталізації в глобалізаційних умовах. //Інвестиції: практика та досвід. – 2008. – №14. – С. 15–20.
5. Чирикова А. Е. Взаимодействие власти и бизнеса в реализации социальной политики: на пороге перемен. // Социальная политика: экспертизы, рекомендации, обзоры. –2008. – №9. – С.53–66.
6. Благов Ю. Генезис концепции корпоративной социальной ответственности. //Вестник Санкт-Петербургского Университета, 2006, сер. 8., вып. 2. – С. 3–24.
7. Bowen H. R. Social Responsibilities of the Businessman. Harper & Row: N. Y., 1953.
8. Carroll A. B. 1999. Corporate social responsibility: Evolution of definitional construct. Business and Society 38 (3), 1999. – P. 268–295.
9. Windsor D. The Future of Corporate Social Respousibility // The International Journal of Organisational Analysis. – 2001. – Vol. 9. – №3. – P. 225–256.
10. Van Marrewijk. M. Concepts and Definitions of CSR andCorporate Sostainability: beetween Agency and Communion. // Journal of Business Ethics. – 2003. – Vol. 44. – №2/3. –P.95–105.
11. Steurer R., Langer M., Konrad A., Martinnuzzi A. Corporations, Stakeholders and Sustainable Development J: A Theoretical Exploration of Business-Society Relations // Journal of Business Ethics. – 2005. – Vol. 61. – №3. – P.263–281.
12. Сarroll A. B. A Three Pyramid of Corporate Social Responsibility: Toward the Moral Management of Organizational Stakeholders.// Business and Horizons. – 1991. – Vol.34. – №4. – P. 39–48.
13. За матеріалами сайту http://www.globalcompact.org.ua/ua/how2join/participants?page=5
14. За матеріалами сайту http://www.scm.com.ua/uk/publish/category/3778

» pdf